Semlor^^


Tja!!
Idag så är det Alla hjärtans dag. Och jag gillar inte det. För att för två årsen så dog Morfar. Och jag kommer så väll ihåg det. För att jag var sjuk den dagen. Kan inte fatta att det var två årsen det hände. Gud vad tiden har gått fort. 

Igår så var Måns jätte duktig i Melodifestivalen. Och på kvällen så hade vi jätte god mat. Och det var kött , potatis, sås och en jätte god salad till. 

Nu idag när vi körde ifrån Morfars grav så köpte vi Semlor med oss hem. Som vi ska äta i kväll. När det är Blåsningen på tv. Och Måns ska inte vara med i detta avsniten idag. Men jag hoppas att han ska vara med i Blåsningen. 

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Rewind. Och den är jätte bra. Så ni borde lyssna på den. Imorgon så är det skola igen. Kommer inte att bli så kul. Men det positiva är att om 6 dagar så fyller jag 14 år. 

Jodå, den är fortfarande snö ute. Och jag börjar att bli lite trött på det nu!

I mitt fönster så hänger den en  plansch på H43. Och jag tror att många lägger märke till den!

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0