Skriver mer sen...


Tja!!
Förlåt,Förlår,Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men vi var på Handboll och kollade på H43. Och så kom vi hem sent. Så jag han inte att blogga. Och H43 vann, så det var jätte bra. och jag tog några blider där.

Idag så var jag med en kompis. Och vi hade kul. Och sen idag så blir det Tackos, Mumms!! Så jag får skriva mer sen för att jag ska springa ner till farmor nu!!

Tjaigen!!
Nu så är klockan 01:10 så det är Lördag nu! Nu så lyssnar jag på PLAY - Famous. Och den är jätte bra. Så nu borde lyssna på den.

Men nu så ska jag gå och lägga mig. Är super trött. Längtar tills Mellodifestivalen idag<33
Sov så gott idag!!

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0