Skrivigt om detta nu 4gånger^^


Tja!!
Kanske inte värdens snyggaste bild. Men den fungkar nog.
Jodå, Idag så var det skola. Och det var väll ganska så kul. Imorgons så ska jag vara med en kompis och det ska bli jätte kul att vara med henne. För att vi skulle igentilgen vara idag, men hon kunde inte. Så det ska bli jätte kul att vara med henne.

Kom nyss hem från dansen så jag var på idag. Men jag ska sluta där efter en gång. För att det var bara baram som var 8-10 års åldern där. Och jag var älst om man inte räknar med lärarna. Som var runt 16 års ålder. Så att jag ska slute nu!!

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Cowboys. Och den är jätte bra. Iallafall den låten av Amy är bra. Men Amy är inte lika bra som Måns. Det kan jag lova att hon inte är. Måns är min största idol. och kommer alltid att vara.

Nu så har jag skrivigt om detta inlägget säkert 4 gånger. Så det blir inte så långt, för att jag orkar inte att skriva mer.

Jo, Idag så är det snö ute. Och det är jätte mysigt. Nu så har jag så ont i fingrarna att jag inte orkar skriva mer. Imorgon sp ska man och så kolla på H43. Och på lördag så ska Måns vara på tv i Melodifestivalen. Längtar tills jag ska se honom på tv.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Johanna

ska du till arenan i lund och kolla H43?(:

2010-02-11 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0