Snö storm^^


Tja!!
Jodå, idag så var det skola. Och filmen som vi kollade på var ganska så bra. Sen efter skolan så var jag med madde. Och vi hade det jätte kul, först så bakade vi kladdkaka och sen så smingkade madde mig super snyggt sen så målade hon mina naglar så ni så står det Marie Måns! på dom. jag bara älskar mina naglar nu.

Imorgon så kanske man ska vara med Madde igen. Och jag hoppas att vi kan vara. Igår så sa ju pappa att det skulle bli snö storm. Och det blev som jag hade hoppast på. Så nu in vår trädgård så är det massor av snö och helt vitt på gatan och i trädgården. Super mysigt är det. Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Brother Oh Brother. Och den är jätte bra.

Igår så såg jag efter att jag hade bloggat klart att Måns hade bloggar. Jag blev helt överlycklig. När jag och Madde var inne på datorn så passade jag på att kolla Måns blogg. Och jo den var faktiskt uppdaterad idag. Så himmla kul att han skriver där inne. Hoppas att han kan fortsätta med det. Jag kollar hanns blogg varge dag. 

Detta inlägget blir nog inte så långt som det har blivigt dom andra dagarna. Det är bara 17 dagar kvar tills jag fyller år. Så jag längtar jätte mycket tills des, nästa dag alltså den 21/2-10 så ska vi åka på skidresa. Så jag får en jätte bra födelsedags pressent att få åka skidor. Hoppas att ni gillar min Måns stil på bloggen.

Kram Rebecca  

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Det var ett kort inlägg idag. /PA

2010-02-03 @ 18:04:44
Postat av: Anonym

Hallo igen

Bloggen växer snabbt. Jag är nyfiken på att se dina naglar. Hur kan man skriva Måns på en nagel, det måste vara en liten text. /PA

2010-02-03 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0