Söndag: 21/2-10^^


Tja!!
Kom nyss upp till lägenheten. Min bästis och hennes familj var där när vi kom. Resan gick ganska så bra, men ibland så var det lite lång tråkigt. Men det gick bra. Vi åt frukost vid 09:00 i Jönköping. Resan hitt var 90 mil. Och det tog ungefär 14 timmar.  Jag åt två mackor med skinkost. Och det var jätte gott.

 

Jag och min bästis har nyss chattat på DS. Och vi pratade lite om H43. Jag kan fortfarande inte fatta att jag fick hanns tröja igår. Dom säger att det ska vara 115 cm snö här i byn. Och i backen så ska det vara 80 cm snö, det är -30 graden nu sa pappa.

 

Nu så sitter pappa och kollar på OS. Pappa kompis Mikael tycker att OS är bra, Pappa tycker att OS är bra. Och nu så ska dom åka skidor.  Fick precis reda på av mammas kompis att det snöade ute nu. Snart så ska vi äta middag, och det ska bli gott att få lite i magen igen.

 

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0