Spotify och två dagar kvar^^


Tja!!
Jojo, idag så var det skola. Och vi hade slöjd. Och det var kul. Sen efter skolan så har jag bara suttigt farmför datorn. Så jag får nog ta och packa lite saker som jag ska ha med mig till Björnriket. Och vi åker på Söndag. Gud vad tiden går fort. Det var väll förra veckan som vi beställde skidorna eller det känns som det iallafall.

Så nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Up. Och den är bra. Och jag har nyss fixat tillbacka min  Spotify. Och jag är jätte glad. För det nu så jag lyssnar super mycket på musik just nu.

Om två dagar så fyller jag 14år. Jag kan inte fatta att det bara är två dagar kvar tills jag ska få paketer. Det känns som om att... ja, det är julklappar som jag ska få. Men jag ska få födelsedagspressenter istället. Jag kan inte tro att det är sant. Men det är jätte kul. Och det ska bli super kul. Och att nästa dag så åker man till Björnriket med Bästisen. Kan det bli bätter? Nej för att jag ska få en skidresa i perssent. Som jag har vetat om i typ ett år nu. Och så är det ändligen så att vi ska åka. 

Det är också massor av snö ute på gatan. Innan idag när jag skulle gå hem från skolan. Så snöade så mycket att jag var helt vit på mina byxor.   

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Rebecca

Jag tycket att du skriver jättebra, det är alltid lika kul att läsa. Ja tänk att du skall fylla 14 år GRATTIS.

Du är bäst.

/PA

2010-02-18 @ 20:36:28
Postat av: Anonym

Alltid lika roligt att läsa din blogg. Det kanske inte blir fler presenter än skidresan.......

Ha en bra eftermiddag.

M

2010-02-19 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0