Super kul^^


Tja!!
Jodå, Idag så var det skola. Och det var super kul. För att efter vi hade slutat så fick vi gå utt på balokongen och ha snöbolls krig. Så det var super kul kan man ju säga. Och imorgon på Ao:t så ska vi kolla på film, kommer att bli super kul.

Nu så sitter jag uppe vid datorn, som jag alltid gör när jag bloggar. Och så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Home. Och den är ju såå bra. Jag värkligen älskar den låten av Måns Zelmerlöw. Fast jag gillar alla hanns låtar, men denna gillar jag nästan lite mer än dom andra. Såg pressis att Måns inte hade bloggat. Men hoppas att han gör det idag.

Pappa sa att det skulle bli snö storm ikväll hoppas hoppas att det blir så. Så att snön ligger kvar ett litet tag till, men jag saknar ändå värmen. Men det är ändå mysigt med snö.

Hoppas att ni gillar min blogg och mina bilder som jag laddar ni. Och att ni kommenterar ofta. Vissa gör det och andra har nästan aldrig kommenterat. Idag så blev det inte så långt inlägg som det blev igår, men hoppas att det går bra. För att jag orkar inte skriva så mycket som jag gjorde igår. Som jag skrev så är det jätte mycket snö ute idag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hallo

Det var ju jätter bra, undra vilken fil som ni skall se. Vi ses ikväll. /PA

2010-02-02 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0