Torsdag: 25/2-10^^


Tja!!                              
Nu så sitter jag här. Och har nyss kommigt hem från skidskolan idag. Och det var jätte kul, jag fick åka på en skida och så åkte vi på några gupp. Så det känns inte så kul att lämna Erik och Erik. Min bästis som heter Malin säger att jag är kär i vit Erik, som vi döpte praktikanten till. För att har hade vit hjälm och blåa skidgalsögon.

 

Imorgon så ska vi på restaurang och det ska bli kul, hoppas nu bara att vi kan komma ditt idag. När vi var på restungan i går. Så satta jag och Malin och pratade om pistmaskinen. Och vi kom på att i den så satt Måns Zelmerlöw och Amy Diamond. Fast vi viste att det inte var sant att dom satt där inne och körde den.

 

Kvälls skidåkningen gick jätte bra. Men det var lite jobbigt när vi skulle bära upp alla skidor . För en jätte brant backe. I övermorgon alltså på lördag så ska vi köra hem. Kommer att missa Björnriket och Erik och Erik.

 

Kram Rebecca

 


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0