Trött på snön^^


Tja!!
Jojo, Idag så var det skola. och det var väll ganska så kul. Efter skolan så var jag med Matilda. Och vi hade kul. Imorgon så kanske jag och så ska vara med henne. Eller jag hoppas att vi ska var.  

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Welcome To The City. Och den är bra. Men inte lika bra som Måns låtar är. Ingen kan slå dom, jag lovar. Hoppas att ni gillar min blogg.

Och idag så blir det ett kort inlägg. För att jag vet inte vad jag ska skriva.
Idag så är det och så snö ute. Gud vad det är kul. Men jag börjar bli lite trött på snön nu!! Jag tycker att den kan gå bort. För att vecka 7 - 8. så ska man ju få snö, för att vi ska ivägg och åka skidor. Och där kommer det nog att vara snö. Eller jag hoppas att det är det, så att man kan åka skidor. Kommar att bli jätte kul.

Nu så ska jag kolla Måns Zelmerlöw s blogg. För att jag hoppas att han har uppdaterat den nu. För att han börjar att bli duktig på det nu. Tycker jag iallafall.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0