Brand New Day^^


Tja!!
Igår så var mormor här och det var kul. Och idag så var vi på kalas och det var kul tycket jag. För att vi spelade wii. Och jag var bäst!! Fast Kalle tycket att jag var dålig. Men det tycker jag inte att jag är. Jag vann på Tennisen och har förlorade. Så jag är BÄST!! Och så är det snö ute idag! Jag har nästan läst ut När jag hör din röst. Hoppas att ni gillar min blogg, Fast ni är dåliga på att komentera tycker jag!! Just nu så lyssnar jag på Amy Diamond på låten Brand New Day. Och den är bra, så jag tycker att ni söker på Amy Diamond-Brand New Day på youtube. Och lyssnar på den. Och sen så skriver ni vad ni tyckte om den!!

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0