Bröllopsfesten^^


Tja!!
En bild från Bröllopsfesten den 26/12-09!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Det har varigt skola. Och i skolan så ska vi börja skriva en historia på svenskan. Och jag vet vad den ska handla om. Och det var inte så kul. Ska kanske kolla på handboll. När min kusin spelar. Hon är faktiskt jätte duktig tycker jag. Jag ska spela The sims nu. Nu när jag har fått tillbacka mitt sims. Såm en kompis har fått låna. Så nu spelar jag sims varje dag. Jo, det är snö ute idag. Det går aldrig bort. Känns det som, Fast det är ju kul med snö!! Här på bloggen så skriver jag inte så mycket i mina inlägg. Hoppas att ni gillar min blogg.
Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Det var ju kanon att du redan vet vad du skall skriva. Jag kan knappt vänta att få läsa. /PA

2010-01-15 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0