Dagens^^


Tja!!
En bild på dagens kläder!
Igår till idag så sov jag övaer med tre kompisar och vi hade jätte kul Vi somnade inte fören klockan 02:00. Det snöade idag när jag och mina kompisar vacknade vid10:30. Så jag är lite trött idag. Så jag orkar inte skriva så mycket. Nu så lyssnar jag på Marie Serneholt - I Need a House. Och den är jätte bra. Så jag tycker att nu ska lyssna på den. Bloggar som jag följer är: Måns Zelmerlöw, Marie Serneholt. Så jag kan säga att dom är värda att kolla på. För att dom skriver så bra. Och Måns har börjat att blogga nu igen. Han hade ett uppehål under julen. Så jag såg att han hade börjat att blogga igår. Och blev helt överlycklig. Nu så ska jag gå ner till brasan, för att jag och pappa tände den för typ 10 minuter sen. Så det kommer att bli jätte myckigt att sitta framför brasan. Idag så är det fortfarande snö ute.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0