Drama^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond!
Idag så kan jag inte skriva så mycket för att jag inte orkar. För att jag är trött. Bara så att ni vet. Om det blir ett kort inlägg. Idag i skolan så hade jag Drama. Och det var väll sådär. Och vi slutade 15:30. Sen efter så var jag med Madde och Maria. Och vi hade jätte kul. Just nu så lyssnar jag på Amy Diamond - A Good Day. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den på youtube. Och sen att ni kommenterar vad ni tycke om den. För att jag tycker att ni kommenterar för lite. Så kommentera så är ni snälla. Idag så är det snö ute. Och pappa sa att det ska snöa inatt. Hoppas att det kommer mycket snö då. 

Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0