Flygplats^^


Tja!!
En bild från Bröllopsfesten 26/12-09!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag följde med och lämndade Mormor på flygplatsen i danmark. Och klockan var ca: 06:00. Så jag gick upp 05:15. Så jag är ganska trött nu. Så det får nog bli ett kort inlägg. Men men jag och pappa och mamma ska till Farmor och Farfar nu ikväll. Och jag speldae faktiskt sims igår. Och så har jag spelat det idag. För att jag köpet ett nytt igår. Och det heter: Kök&badrum. Så jag tycker att det är jätte kul att spela nu! Så jag ska ta och spela det efter jag har bloggat klar. Idag så är det bara lite snö kvar. Men det har ju varigt snö här från december 2009. Så länge det har varigt. Idag så var jag och mamma och handlade kläder till mig. Som jag ska ha när vi ska åka skidor.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej



Så bra du skriver, tänk att det fortfarande är snö.

Vi ses ikväll. /PA

2010-01-18 @ 15:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0