Handboll^^


Tja!!
Detta är en bild från Picnik.
Idag så var det skola. Sen efter så var det Madde. Och vi hade jätte kul!! Kanske ska vara me Madde sen i kväll. Men jag vet inte. Så det har inte hänt så mycket mer idag. Efter att jag har bloggat klart så ska jag fixa lite bilder. Idag så har det snöat ute och de snöade i skolan. Så det är nog allt som jag har gjort idag. Jag tycker att ni är dåliga på att kommentera. Så snälla kan ni inte kommentera lite mer, så är ni snälla. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond Cowboys. Och den är jätte bra. Så alla går in på youtube och söker på Amy Diamon-Cowboys. Och lyssnar på den. Kommentera sen vad du tyckte om den. Idag så är det hanboll på tv, Sverige mot något annat land. Vet inte vilket. Men hoppas att Sverige vinner.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: EL HaKri

Lisa och Hanna gillar låten medan Ellen och Kristian föredrar lite tyngre discotakter! Kul att läsa din blogg!

EL HaKri

2010-01-21 @ 15:13:31
Postat av: Mormor

Hej Rebecca!

Tack för att du följde mig till flygplatsen och fick stiga upp jättetidigt. Gulligt av dig. Det är trevligt att jag kan följa dig lite här från Spanien. Hör som du har det bra. Kul med alla bilderna du lägger in.

Jag har det också mycket bra här i vårvärmen. Kram

från Mormor

2010-01-21 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0