This is me now^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond! Bilden har jag gjort själv, så kopiera inte den!!
Igår så var min bästis här, och vi hade det jätte kul. När alla satt och pratade om skidresan. Så började jag och min bästis att skrata. Åt min bästis pappa. Det var jätte kul.
Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag har varigt ute med Madde. Sen så har jag bara tagigt det lungt. Och mamma och pappa är och tittar  på en lägenhet. Sen ikväll så ska jag ladda in alla bilder som vi tog igår. Hoppas att ni gillar min blogg. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - One Of The Ones. Så jag tycker att ni ska lyssna på den på youtube. jag och mamma ska snart köra och köpa Amy Diamond d första skiva: This is me now. För att jag har alla utom den. Så jag vill värkligen ha den. När jag fyller år så önskar jag mig. Biljätter till Alice i underlandet med amy. Idag så är det snö ute<33 

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Så fin bild som du har gjort.

Du blir ju bara bättre och bättre.

Men är det inte bättre om det står Amy på bilden istället för Rebecca, för det är väl Amy som är på bilden ?

/PA

2010-01-24 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0