Kladdkaka mumms^^


Tja!!
Igår så var jag med Madde och vi hade kul. Idag så var jag med Matilda och vi hade jätte kul. Och vi bakade kladdkaka mumms:P!!! Sen vid 18:00 så kom mormor och vi åt mat och till efterrätt så åt vi vår kladdkaka men glas till mumms, det var jätte gott. Jag har satt upp lite planscher på mitt rum, så nu är det jätte fint tycker jag iaf. Idag så är det snö ute. Jag kan inte blogga mer idag, för att jag ska gå och lägga mig nu. För att imorgon så ska vi till min kusin som fyllde 2år för några dagar sedan. Och vi ska vara där 10:00 imorgon. Så att jag måste gå upp typ klockan 8:30 tror jag iaf:P!!

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Mormor

Hej Rebecca. Jag måste testa om jag klarade detta, och det verkar ju fungera. Hoppas ni hade en fin dag idag hos familjen. Tack så jättemycket för igår. Efterrätten du lagade var supergod!!

Kram från Mormor

2010-01-10 @ 15:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0