Köttbullar^^


Tja!
Idag så var det skola. Och det var inte så kul för att vi gick till 15:30 idag. Men efter skolan så var jag, Madde och Matilda. och vi hade jätte kul. Och så till middag så åt vi Mormor köttbullar och dom var jätte goda. Så efter det så gjorde jag min Engelska läxa tills imorgo, så den är gjord nu. Efter att läxan var klar. Så åkte jag och pappa och tangkade, Så fyllde vi på mitt kort med pengar. Så fick jag 100 fria sms, så bara sms:a så är ni snälla. Nu så ska jag gå ner och kolla på handbollen på tv. Det är förtfarande snö ute idag. När vi var och kollade på min kusins handboll. Så dom vann med 31 - 21. Så dom vann ju kan man ju lungt säga.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: johanna

det var roligt att ni kom och kollade(:

2010-01-19 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0