Matte och fysik^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond!
Idag så var det skola. Och vi hade matte och fysik. Det var värkligen tråkigt!! Så efter skolan så har jag inte gjort något. Vi slutade 12:15, som vi gör varge Fredag. Så jag o mamma o pappa ska snart kolla på film.
Imorgon så kommer min bästis och hennes familj. Ska bli jätte kul. Och vi ska nog fortsätta på vår dans. Så jag hoppas att jag inte är sjuk då. Som jag var igår, Men nu så mår jag bra. Detta kommer nog att bli ett kort inlägg. För nu så ska jag fixa med några bilder. Sen så ska jag ladda upp dom. Idag så är det snö ute. Så vem vet, jag och min bästis kanske är ute isnön istället för att öva på vår dans. Men nu så måste jag öva lite, så att jag är bra tills imorgon. och sen så fixar jag med bilderna.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0