Skidresa^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond!
Igår så skulle jag o mamma o pappa kolla på film, men det blev att jag satt vid datorn. Och pappa sov på soffan. Så mamma fick kolla på den själv.
Idag så har jag inte gjort så mycket. jag har nästan bara lyssnat på musik. På Amy Diamond s musik. Och hon är jätte bra tycker jag. Ikväll så kommer min bästis och hennes familj hitt och vi ska prata Skidresa. För att vi ska åka tillsammans vecka 7-8. Men jag hoppas att jag kan blogga där uppe.
Idag så är det fortfarande snö ute. Hoppas att ni gillar min blogg. Men ni är dåliga på att kommentera. Så om ni gör det så är ni snäll. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond Look the other way. Så jag tycker att ni lyssnar på den på youtube. Och kommenterar sen vad ni tycker om den. Jag ska försöka att blogga lite längre inlägg. Men ibland så är det svårt att komma på vad man ska skriva.

Kram Rebecca


Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Nu har jag lyssanat på låten, jag tycker att den är ganska så bra. Tänk att vi fortfarande har snö ute.

Ha det bra så ses vi sedan. /PA

2010-01-24 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0