Skola^^


Tja!
Hoppas att ni gillade mina bilder. jag gilllar dom jätte mycket. Idag så var det skola. och det var jätte kul. För att jag och en kompis till mig. Fick sitta vid datorn och göra något matte spel. Som inte vad så kul. Men det gick, för att vi fick sluta 14:15. När vi ska sluta 14:30. Så bra kan man ju säga.
Just nu så följer jag väldigt många bloggar. jag kan tipsa er om några: Marie Serneholt s blogg. Måns Zelmerlöw s blogg. det är dom som jag följer. Jag kollar dom varje dag. och dom är så bra!! Idag så blir det ett kort inlägg. Men jag hoppas att ni gillar min blogg. Idag så är det smö ute. Hoppas att det ligger kvar tills imorgon så kanske man kan åka pulka med någon.

Kram Rebecca



Kommentera här...
Postat av: Anonym

Måste berömma dej för bloggen!

2010-01-25 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0