Snöar ute^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond!
Jag kom nästan pressis hem. Och jag ska kanske iväg nu i kväll. Till Lund, så jag vét inte när vi kommer hem. Så därför bloggar jag nu. Idag så var det skola. Och det var inte så kul. För jag fick en boll på mig på idrotten när jag satt och tittade på. Men anars så var det väl ganska så bra. Så jag hoppas att ni gillar min blogg. Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Lively Up Your Monday och den är jätte bra.  Så nu tycker jag att ni lyssnar på den på youtube. För att den är så bra. Idag så är det snö. Och jag ser det snöar nu. Och jag är jätte glad för att det snöar ute. Så att man kan vara ute i snön.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Det var ju inte så bra att du fick en boll på dig. Sitter här på jobbet och lyssnar på den bästa av världar. Den tycker jag är jättebra. Ha det bra så ses vi senare. /PA

2010-01-28 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0