Svt^^


Tja!!
En bild på Amy Diamond!
Idag så var det skola eller det var ju inte skola. För att vi var ju i Malmö hela dagen. Och vi var på SVT!! Och det var jätte roligt. Så jag längtar tills imorgon. Då jag ska se mig själv på tv. Så efter att vi kom hem med bussen. För att vi åkte buss in till malmö. Och hem från Malmö. Så fick vi sluta. Och det var ju bara så skönt att bara kunna gå hem. Och inte bhöva gå till skolan. Och äta mat och sen gå hem. Nu så kan jag inte blogga mer. För att jag och pappa ska in till Lund och äta på resturang. Och sen så kanske det blir tre kompisar efter. Det blir ingen låt idag, för att vi ska iväg. Men i morgon så skriver jag två låtar, Jag lovar. Idag så är det snö ute.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0