The sims 2^^


Tja!!
En bild från när jag var med Frida.
Idag så var det skola. Och det var väll inte så kul. Efter skolan så var jag med Matilda. Och vi hade kul tyckte jag. När Matilda hade gått hem. Så kollade jag på tv. Sen des så har jag inte gjort så mycket. Nu så lyssnar jag på Amy Diamond och låten heter up. Och den är jätte bra, så ni måste lyssna på den. Snart så ska jag nog spela The sims 2. Så jag har nog inte så mycket mer att skriva.

Kram Rebecca 

Kommentera här...
Postat av: Mormor

Kul att följa dig Rebecca. Tycker du är så duktig med alla bilderna. Hur får du till det? En gång får du lära mig. Nu är det bara ett par dagar till jag åker, så jag har fullt upp att ordna här hemma. Vi ses imorgon.

Kram Mormor

2010-01-14 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0