Bio idag^^


Tja!!
Det blev ett kort inlägg idag. Men det gör väl inte. Igår så hade vi jätte roligt. Och vi badade, åt jätte god mat, kastade pil, pratade. Det var jätte kul att träffa mamma's kompisar. Det var två vuxna och två barn som sovöver här. Och jag tycket att vi hade det kul. Idag så har jag varit på två kompisar. Och det var jätte kul. En av mina kompisar's mamma körde henne ut. Också var hennes lilla syster med. Så jag, mamma, pappa, Min kompis, hennes lilla syster och deras mamma följde med oss ut i båten. Och vi åkte och badade. Det var jätte skönt i vattent. Till och med mamma badade. Och hon brukar inte bada så ofta. Eller jo ibland. Min kompis's lilla syster är också min kompis. Jag tycket att vi hade det jätte kul. Hoppas att ni tycker att det är okej att jag laddar upp filmer eller klipp istället för bilder.

Idag så ska jag gå på bio. Med några kompisar och vi ska se Eclipse. Den nya filmen av twilight serigen. Och det ska bli kul. Min kompis som var här ute innan idag, ska också gå och se den. Men inte samtidigt. Vi satt också och kollade på new moon. För att hon hade inte sett den innan. Och jag tycker att New Moon är bra. Jag är inte så jätte stort fan av twilight. Men jag gillar endå filmerna. Jag kan inte fatta att igår så var det ett årsedan jag såg Måns Zelmerlöw's show. Och han är så himla bra. Hur många gillar Måns? Jag kan nog få ihopa ett helt inlägg om bara Måns Zelmerlöw. Men jag kan inte lova att jag komemr att göra den. Men det hade varit kul om jag har gjort ett inlägg om mina idoler. Men det kommer nog en dag när jag har riktigt tråkigt. Fötlåt för att det blev lite konstigt med vidion. Men den var stor så den blev inte så som det brukar bli. Men det är nog inye få farligt för er. Jag tycker att ni ska kolla på vidion. För det var Erik Grönwall's första musikvidio vad jag vet. Och låten är bra den heter " Take Me On".

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - We Could Learn A Lot. Och den är bra. Vi skulle igentligen ha grillar kött till middag idag. Men köttet var dåligt. Så att pappa skulle köpa hem mat tills idag. För att han är och jobbar nu. Jag vet inte varför han behöver jobba på en helg. jag tycker att det är skönt att ha sommarlov. I början av Augusti så ska vi åka till Norge. Och jag längtar jätte mycket. har inte varit där uppe på två år tror jag att det är. Det är så mysigt där, sitta och äta krabbor och bara ta det lunget en hel vecka. Så jag kommer inte att kunna blogga. Men jag får blogga när jag kommer hen där ifrån. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0