Bloggar igen^^


Tja!!
Det var ett tagsedan jag skrev här inne. Men jag har gjort så mycket. Så jag har inte hunnigt att blogga. Nu under sommaren så kanske det inte kommer att bli så mycket bloggande, Men men... jag ska försöka att uppdatera när jag har tid. Under denna tiden som jag inte har kunnat bloggat så har jag gjort massor av saker. I söndags så var jag ju på bio. Och jag sog Eclipse och den var jätte bra. Jag tycket att den var mycket bätter än dom andra filmerna. I Måndes aå var jag med en kompis som sovöver tills Tisdag. Och vi hade det jätte kul. Vi spelade ett kortspel som heter rammy (stavas?). Och jag vann första gången som vi spelade det i Måndes. Men på Tisdagen så vann han. Men jag tycket att det var helt okej. Vi byggde korthus. Han byggde hela tre våningar. Jag kan inte ens bygga två. Så han var bra. På att bygga kort hus.

I Trsdags så kom en till kompis till mig. Så vi var tre kompisar här ute. Och dom två sovöver tills Onsdag. Och vi hade jätte kul. Jag tycker att vi ska göra om det. Vid 23:30. Så gick vi ner till hamnen och skulle bada. Och det gjorde vi. Men det var jätte läskigt. Men vi överlevde endå. På Onsdagen så gjode vi inte så mycket. Vi tog det lungt. Och dom åkte hem på kvällen. I Torsdags så skulle jag vara med en kompis, men det blev inte av. För att vi tycke inte att det var lönt att vara i två timmar. Också visade sig att jag, mamma, pappa, mormor, farmor och farfar skulle gå och se någon teater som var utomhus i Ystad. Och den heter: Markurells i wadköping. Och den var ganska så bra. Jag tycket att han som spelade sonen som heter Johan i teatern var lite söt. Men jag har inte han som idol. Och nu idag har jag hjälp mormor att ladda in bilder på sin dator. Och det är en jätte fin kväll ute. Och faktiskt varmt.


Nu så lyssnar jag på Eric Saade - Break of dawn. Och den är bra. Så jag tycker att ni kan kolla in den. Om ni nu gillar Eric Saade. Jag tycker inte så jätte mycket om han. Man denna låten är helt okej. Imorgon så kommer det att bli 30 grader varmt ute. Mamma sa det till mig igår. Jag hoppas värkligen att det blir det. För då så kan man ju be pappa att köra mig och några kompisar till ett ställe när man kan bada från vår båt. Jag hoppas värkligen att det blir så varmt som mamma sa. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0