En jätte bra dag^^


Tja!!
Jag har inte bloggat så mycket nu isommar. Och det är för att jag inte har orkat och inte haft tid. Denna veckan så har jag inte gjort så mycket. Och det är för att jag inte har typ orkat. I onsdags så köpte jag en ny kamra och det är en: IXUS 130. Och jag är jätte nöjd med den. Den tar bra bilder filmar i HD. Så jag jar värkligen rekomendera den. Men det kostar jätte jätte mycket pengar. Vi har fixat båten nu. Så att igår när farmor och farfar var här ute så körde jag en runda med den. Pappa, jag och farfar var med ute i den. Farmor vågade inte åka ut med den. Jag är jätte nöjd med båten. Imorgon så ska några kompisar komma till oss. Och det ska bli kul. Idag till middag så hade vi tackos (stavas?). Och det var jätte gott. Som ni alla vet så är jag på mitt landställe. Och vi har bara internet inne hos mormor. Så jag kan inte blogga så ofta. Men just nu så sitter jag och tittar ut över vattnet. Och det ät jätte myskigt.

Idag är det en sådan dag som jag aldrig kommer att glömma. Idag så var jag och pappa och såg på Erik Grönwall i Svedala. Och det var jätte kul. Jag fick hans atograf (stavas?) och en blid där jag står brevid han. Erik Grönwall är en av mina idoler. Under konseren (stavas?) så rörde jag han. Det var så himla kul att kolla på han. Jag har aldrig sett han på riktigt. Jag har bara sett han på tv. Så det var riktigt riktigt cool. Så därför kommer jag aldrig att glömma den dagen jag träffade Erik Grönwall. Som ni kan se på bilden så är det sant att jag har träffat han. Jag var jätte glad när jag fick träffa han. Jag kommer alltid att minnas denna dagen.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Somewhere Between A Rock And A Hard Place. Och den är jätte bra. För att Erik är så jätte bra. Ni kanske har fattat varför jag lyssnar på Erik. Om ni inte har gjort det så är det för att jag träffade han idag. Jag tycker att ni ska söka på Youtube på Erik Grönwall och lyssna på han. Sen så får ni gärna kommentera vad ni tycke om han. Jag tycker att jag får lite kommentarer. SÅ ni får gärna kommentera lite oftare. För det är kul när man får kommentarer tycket jag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

jag förstår att det var en jättebra dag som du hade.

Men kom bara ihåg att ibland måste man ha lite tråkigt för att värdesätta när man har det kanonbra så som vi hade det igår. /PA

2010-07-18 @ 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0