Erik Grönwall i sommarlovsmorgon^^


Tja!!
Igår efter att jag hade bloggat så gjorde jag inte så mycket jag spelade lite sims. Och det var kul. Imorgon så kommer pappas jobbar kompisar. Och det ska väl bli kul. Och på Lördag så kommer mammas kompisar. Kanske blir det en lite båt tur med min lilla båt. Eller så kanske det blir med den stora Tili. Som vi har döpt båten till. Ja, det är morfar som döpt den. Och min båt som jag håller på att fixa med har jag kommigt på ett namn. Och det ät "lilla Tili" för hon är mindre än den stora. Så idag så har jag typ bara kvar att ta av tejpen som jag satte på båten för att jag inte skulle måla utanför. Sen ska vi ut i havet och leta upp en ring som man ska typ festa en boj i tror jag. Jag har mest slappat idag. Och med det så är de att kolla på film. Och det blev mysteriet på kyrkogårdsön. Jag tycker att det ät bra och spännande. Så den är helt klart värd att kolla in. Jag tror att han kan hyra den, men jag är inte säker.

Idag så gästade Erik Grönwall sommarlovsmorgon. Här är det en vidio när Erik sjunger låten "Take me on" och den är bra. Om ni missade det så kan ni kolla på det här. Eller så kan man kolla på barnkanalen kloackan 18:30 idag. Om ni vill få mer klip med Erik Grönwall så kan ni kolla på hans hemsida. Som jag skrev igår så kollar jag på hans blogg varje dag. Eller så kan du kolla svt.se/sommarlov. Där kan man kolla på alla hans klip som han medvärkade (stavas?) i idag. Elelr så kan du kolla in min andra blogg. Där finns det olika vidio som jag lägger upp. Så kolla där om du vet adresen (stavas?). Jag vet det, men det är inte så konstigt. Kommentera om just du vill veta min andra blogg. Just nu så glitrar det i havet. Och det ät klar blå himmel och solen skiner. Efter att jag har bloggat klart så ska jag nog gå ner och lägga mig på bryggan ock läsa en rikyg bra bok. Nu så känns der värkligen att det ät rikig sommar. Gud vad jag har längtat till detta. Idag så åker en som jag känner ner till Tyskland och ska vara där i två år tror jag. Hopaps att han får det bra där nere.

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Hold on. På Lördag så var det ett årsedan jag var på hanns konser (stavas?) park i Malmö. Jag tycke att han gjorde en så bra konser (stavas?). Ifall Måns ska göra en spelning här nere i skåne denna sommaren så vill jag jätte gärna kolla på han. Jag kan inte fatta att jag har fått träffa han. 2007 så sog jag han på tv och jag belv helt typ kär i han, för att han var så bra. Också 2009 så fick jag träffa han. Jag kommer aldrig att glömma den 16/12-09. Det är en dag som jag föralltid kommer att minnas. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: farmor

Hej, hej,

Jag är väldigt nyfiken på "lilla Tili". Vad bra att du fixat allt,, pappa har kanske visat dig hur

du skulle göra. År det en motor på eller får man ro. Tror du att jag våga följa med på en tur.

Vi hörs av sen.

Farmor

2010-07-01 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0