Ny Design^^


Tja!!
Har inte kunnat blogga på typ en vecka. För att jag har gjort så mycket annat. Förra Måndagen så var jag,mamma,pappa och mormor på Glimmingehus. Och vi lyssnade på spökhistorier där. Och det var jätte roligt. Tack Glimmingehus och till han som brättade dom. Förra året så var vi där, det var så kul så vi åkte ditt igår igen. Tisdagen så gjorde jag inte så mycket, bara satt hemma och kollade på tv. jag orkade inte göra något. Onsdagen så kom några av våra kompiar ut till oss. Och dom sov över här tills på Torsdag. Vi hade jätte kul. Vi badade från båten. Och det var jätte kul. På Torsdagen så åkte våra kompisar hem. Och vi åkte upp till Göteborg.

När vi kom upp till Göteborg så gick vi rund på stan, och sen på kvällen vid halv sju. Så skulle vi möta min kusin. För att hon bor i Göteborg med hennes kille. Så vi gick och åt på min kusins kille's resturang där han är kock. Och det var jätte god mat. Tack för den goda maten som du gjorde. Och när vi satt där så blev en afär typ rånade mitt imått oss. Så det kom många poliser ditt. Det var ganska så coolt. På Fredagen så skulle vi gå och se på Pink. Så det var därför vi åkte upp till göteborg. Jag,mamma och pappa gick rund på stan. Och jag hittade ett jätte fin linne som jag köpte. Också hittade jag en Onange klocka, och den var jätte fin. Sen vid tre tinden så hade våra kompisar kommigt upp. Så vi gick och åt på en resturang som heter" Lilla London" och det var väll sådär gott. Var mycket godare förra dengen. På kvällen så gick vi och såg på Pink. Och hon gjorde en bra show.

På Lördagen så gick vi runt lite på stan. Och sen så skulle vi kolla på min kusins och hennes killes lägenhet. Och den var jätte fin. Efter att vi hade gjord det så var väl klockan rund tre. Så då åkte vi hem. Vi köpte med oss pizza hem. Efter det så kollade vi på en film som heter " skärgårdsdoktorn" när jag var mindre så älskar jag dom. Så det var kul att kolla på dom igen. Efter att jag har bloggat klart så ska jag nog kolla på en film till. Jag har gjort en ny design. Och jag är jätte nöjd med den. Hoppas att ni också gillar den. Ni får gärna kommenterar här nere var ni tycker om den. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Rebecca

Visst hade vi kul i GBG. Och vilken fantastisk mat som vi åt. Din design tycker jag är jättefin. Bra jobbat. /PA

2010-07-26 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0