Regnar nu^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Vi var och kollade på en lägenhet. Och den var fin. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Imorgon så kommer Madde ut hitt. För att på Lördag så åker vi till Norge. Och Madde ska följa med. Det ska bli jätte kul. Jag kommer att ladda upp några bilder där ifrån. Jag längtar jätte mycket. Ikväll så ska mina kusiners mamma och pappa äta middag med oss. För att dom flyttade in i det andra huset idag. Så just nu bor vi hoss mormor. Men hon har åkte till Norge. Så det är bara jag, mamma och pappa som bor här nu. Så just nu har jag gansta så tråkigt. Det finns inte så mycket att göra här ute. Tycker ni att jag ska ha en frågestund här på bloggen? Ni får gärna kommentera vad ni tycker om det. Jag hoppas att ni gillar min nya design. Men jag ska försöka att ändra hedern idag, för att den är inte så snygg. Just nu så regnar det här ute. Idag så blir det ett kort inlägg. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Ja jag tycker att du skkall ha en frågestund på bloggen. jag kan ju många saker så jag hoppas att jag kommer att få några rätt. /PA

2010-07-29 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0