Ska köpa en ny kamra^^


Tja!!
Har inte kunat blogga på ett tag. För att jag har gjort så mycket nu under sommarlovet. Det kommer kanske inte att bli så mycket upptaderingar nu under sommarlovet. Den 30 Juli så åker jag till Norge. Och där kan jag inte blogga. Men det jag har gjort sendan jag bloggade sist är: på Lördagen så var jag med tre kompisar och vi hade det jätte kul. VI var ute med båten och badade. Pappa brukar inte bada. Men har gjorde det då. Sen så sov dom över här tills på söndag. Och vi var uppe hela natten. Och jag menar värkligen det. Vi typ 06:00 så gick vi och badade. Det var ganska så klat i vattnet. På Söndagen så åket dom hem vid 14:00. För att jag skulle ha släkt kalas. Och jag var ganske så trött. Men alla kan nog fatta varför jag var det. Också började det att åska och blixtra. Och jag gillar inte det.

På Måndagen så var jag med en kompis. Och vi hade det kul. På kvällen så åt vi hos mormor. Och det blev stektskrubba (stavas?). Och det var jätte gott. Sen så ska pappa att jag inte har fått mina veckopengar (stavas?) för detta året. Och min kamra är jätte dålig. Så då sa pappa att dom skulle betala en liten del på kamra. Och jag blev jätte glad. För jag behöver värkligen en ny. Och jag vet redan vilden jag vill ha det är: Canon Digital IXUS 100. Tror jag att det är, jag är inte säker. Mamma och jag ska kanske åka och kolla på kamran idag. För att pappa kommer inte hem förren 21:00. För att det har hänt något på hans jobb.

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Maniac. Och den ät bra. Det är ju såklart att den är bra, för Måns är ju alltid bra. Han kommer alltid att vara min stora idol. Jag har haft han som idol ända sedan 2007. Så det är väldigt länge. Jag har också haft Amy Diamond som idol länge. Jag tror att jag har haft Amy som idol lite längre än Måns. Jag vet inte hur gammal elelr vilket år det var, jag började tycka att Amy Diamond var bra. Jag har alla hennes skiver. Utom en och det är en första. Annars så har jag alla mina andra idolers skiver som dom har sleppt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej det var kul att du skall ha en ny kamera.

jag förstår varför du var trött av att vara uppe hela natten.

/PA

2010-07-13 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0