Bakken idag^^


Tja!!
Igår när vi var på kalas så var det kul. Jag och mina kusiner åkte och hyrde film i Lund. och jag tycket att vi hyrde en linte läskig film. Men jag kommer inte ihåg vad den heter. också såg jag bara typ 20 minuter på den eller minder. och det var inte min typ av film. Men dom andra gillade nog den. Idag så sov mormor över här. och vi kom hem från våra kusiner vid 24:00 idag. Fast jag vaknade vid 08:00. Så jag hoppas att jag inte kommer att bli tröt idag. Men jag kommer nog inte att bli tröt idag.

Idag så ska vi ju till Bakken. Och jag längtar jätte mycket. och det kommer att bli så himmla kul. Jag och min bästis har nästan varje år på Sveriges nationaldag. Och det första jag och min bästis gör är att åka en karusell som heter "Nyckelpigan" och det har vi gjort typ varje år. Och den är en riktig barn karusell. Men det gör vi varje år. Och kommer nog att göra det i år igen. Kommer att bli ett kort inlägg idag. För att snart så kommer min bästis och då ska vi åka.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Somewhere Between A Rock And A Hard Place. och den är jätte bra. Kommer nog att lyssna på den hela vägen till bakken. Bara för att den är så himmla bra. Jag bara älskar Erik's nya skiva. Och jag tycket att ni ska lyssna på Somewhere Between A Rock And A Hard Place. För den är så bra. Men nu måste jag sluta blogga. För att ni bästis kommer snart. Glöm nu inte att det är Sveriges nationaldag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0