Båten är sjösätt nu^^


Tja!!
Igår så var jag med en kompis. Och vi och mamma körde och hämtade båten. Och det gick inte så bra. För vi skulle få upp motorn när vi skulle köra. Så motorn ville inte starta. Så mamma fick hämta sina startkablar i biden. Också till slut så lyckades vi. Så körde vi hem det. Jag och men kompis fixade lite med båten, vi la i flytvästar som kan vara bra att ha på sig när man är ute på sjön. Sen så la vi i kuddarna som vi har i båten. Sen på kvällen så sjösätte vi den. Och det var kul. Idag så frågade jag pappa om vi inte kunde åka ut med båten på kvällen. Och han sa att vi kanske kunde göra det. Men han och farfar är och fixar något. Och dom har inte kommigt tillbaka än. Så vi får en hur det blir med det. Vi kanske får ta det imorgon istället. Jag och mamma kom nyss hem från att vi hade varit nere i hammnen för att kolla till en sak.

Innan idag så sa farmor att det var 25 grader ute. Och det var så skönt att det var 25 grader. Det var nästa som om att jag ville gå och bada. Med det är nog ganske så kallt. Idag när jag kollade på sommarlovsmorgon så tar dom varje dag badtempraturen. Och då så var det 15 grader. Tycker ni att det är för kallt för att bada? Jag tycker att det kansek är lite kallt. Innan idag så kollade jag på en film som heter Emma och Daniel mötet. Och den är faktiskt bra. Så jag tycker att ni kan kolla på den. Jag hittade denna vidion på youtube med Måns Zelmerlöw. Jag tycker att ni ska kolla på den.

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Cara Mia. Och jag har typ lyssnat på den 1000 gånger. Så jag kan den utan till. Jag kommer aldrig att glömma den 16/12-09 för det var då som jag fick träffa Måns. Den 3/7-09 så var jag på Måns konsert i folkets park i Malöm. Och han var jätte duktig där. Hela hans konsert var såå himmla bra. Så om han kommer ner hit till skåne igen i sommar så vill jag jätte gärna gå och se han.  Måns Zelmerlöw är min idol. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0