En riktig sommar dag^^


Tja!!
Det kommer att bli ett kort inlägg idag. För att om typ 10 minuter så ska jag gå till en kompis. Så ska vi typ vara tills 21:30 tror jag. Och vi ska hoppas på hennes stutdematta. Och det kommer att bli kul. Idag så efter typ 12. Så kom en kompis till mig. Också var vi till 16:30. Sen åkte hon hem. Sendes så har jag kolla runt på internätt. Också har jag ätigt middag. och det blev grillat idag. För att det är riktigt sommar väder ute idag. Så grllade pappa gott kött. Så det var väl en bra middag. Så för mig så har det varit en bra dag. Och den kommer att bli bätter för att jag ska ju vara med en jätte snäll kompis.

Isommar så ska jag ha en sommar fest ute där vi var vår sommar stuga. Och jag har nästan fått svar fårn alla. Att dom kan komma, och att dom vill. Och det kommer att komma ut inbjudningar till er som är bjudna. Bara så att ni vet. Och vi ska också åka utt och bada med båten. Om ni vi ha sjösatt båten. Men dat tror jag, och hopps på. Så jag får väl ta och ringa han som har typ ansvar för båten eller nu vad man ska säga. Det är mina kusiners pappa. Så jag får ringa han. Och fråga när vi ska sjösatta den. Bilden gjorde jag igår i picnik. Och det är på Amy Diamond, jag och Erik Grönwall. Hoppas att ni gillar det. Det gör jag iallafall.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Over You. och den är bra. Och den finns ute på youtube, så det är bara att lyssna om ni vill. Imorgon så ska mamma och pappa upp till åhus. Så att jag ska vara hos Farmor och Farfar. Är det någon som vill hitta på något? Så är det bara att sms:a. För att jag kommer att vara hemma på dan. Med sen på kvällen så ska jag ner till dom. Efter att jag har ätigt så vill jag jätte gärna hitta på något. Och inte bara sitta och kolla på något tråkigt tvprogram. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag. 

Kram Rebecca 

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0