Eric Saade var på tv^^


Tja!!
Idag så kollade jag på sommarlov. Klockan 09:00 på barnkanalen. Och det var bra. För att Eric Sadde var med i programet. Och jag gillar lite lite Eric Saade. Men jag gillar mycket mer Erik Grönwall. Så jag hoppas att Erik Grönwall kommer till programrt. Men programet var ändå bra. Och Eric sjöng sin nya singen som heter  Break of dawn. Och den är bra, med Erik Grönwall är mycket bätter tycker jag. Hur många har kollat på Erik Grönwall's nya musikvidio än?. Ni får gärna kommentera om ni har sätt den. Till middag idag så ska vi ha kyckling wook. (stavas?) Och det kommer att bli gott. Maten som vi åt igår var också jätte god. Pappa har sakt att vi kanske ska åka och köpa glass idag. För det är typ 20 grader ute. Och massor av sol.

Igår när vi var och handlade så handlade jag en snygg bikini. Som jag ska ha i sommar. Och jag är jätte glad för den. På Måndag till Onsdag så ska Farmor och Farfar komma utt till vårt sommarställe. Och det ska väl bli kul. Jag hoppas att vi snart ska sjösätta vår båt. För jag bara längtar till att bada från den. Och det kommer att bli så kul. För mig så är sommar att man är ute med båten. Och man kan ju inte vara ute med den om det inte ligger i vattnet eller? Jag tror iallafall inte på det. Någon som vet någon bra musik på Spotify. Jag vill ha lite ny musik på den. En bild på några stenar som jag fotade i Kattvik. Jag har denna bilden så backrundsbild på min dator.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Timeless. Och jag tycker att den är bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Ni behöver inte om ni inte vill. Om ni vill så kan ni lyssna på den här: http://www.youtube.com/watch?v=V0JjVyQkgh8 ,så är det bara att klicka här. Så slipper ni att gå in på youtube. Det ät bara att klicka. Hopps att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0