Lyssna på Erik nu^^


Tja!!
Igår så efter att jag hade bloggart så kollade jag på Erik Grönwall. Och han var så himmla bra. Hoppas att ni såg det. Annars så finns det nog ute på youtube. Idag så har jag varit med en kompis. Och vi hade jätte kul. Till lunch så åt vi ägg och bejkon (stavas?). Och det var gott. Senare idag så ska jag och mamma åka och handla. Och jag tror att jag ska handla en film. Jag gjorde ingen movie maker igår. För att jag orkade inte sen på kvällen. Så efter att jag har bloggat så ska jag börja med att impotera Erik Grönwall's nya skiva. För att den låt där ifrån ska jag har med i min movie maker.

Till middag idag så ska vi ha korvstroganoff med ris. Och det kommer att bli gott. Och vi ska typ äta det snart. Mamma kom nyss hem. Så hon ska bara varma maten. Och sen ska vi äta den. Sen så åkter vi och handlar. Efter att vi har kommigt hem så ska jag börja med movie makern. Om jag inte hinner börja innan vi ska åka. Men det tror jag inte. Idag så blir det nog inte så långt inlägg för att vi sart ska äta som jag skrev inann. Men jag hoppas att det är okej ändå. En bild på mig i Kattvik.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Take Me On. Och den ät jätte bra. Erik har nyss gjort en ny musikvidio. Och det är Take Me On som är låten. Jag tycker att ni ska kolla på den. Jag tycker att låten är bra. Men musikvidion är sådär. Den kan nog vara lite bätter. Men det kanske nästa bilr. Om det nu kommer en till. Men det hoppas jag att det gör. Ni kan höra den här: http://www.youtube.com/watch?v=xNW6htMlz-Y. Om ni vill, sen så kan ni ju kommentera vad ni tycker om den. Om ni vill i behöver inte. Bara så att ni ver så publiserar jag alla kommentarer som jag får. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0