Fint väder idag^^


Tja!!
Igår när jag var hos tandläkaren så gick det bra. Jag hade inga hål. Efter att vi hade varit där så åke jag hem. Pappa kom och hämtade mig vid 13:00. VI körde till Max. Och handlade typ milkshake (stavas?). Sen ut till vår sommarstuga. Jag hade funderat ganska så länge på en ska, och det är att gräva upp en båt som vi har. Fast den ligger nere i marken. Så om man vill få tag iden så får man gräva. Jag frågade pappa om vi kunde göra det. Och nu ligger båten uppe på land. Och igår så fick jag tvätta den inuti. Så nu är den ren. Men när pappa kommer hem idag. Så ska vi vända på hela båten. Också ska jag få tvätta hela undersinan också. Det kommer att bli jobbigt med om några dagar kanske om 4 - 5 dagar så kanske jag kan köra med den. När vi skulle vända upp båten från jorden. Så fick vi hjälp och jag vill passa på att tack alla som hjälpte till. Tack så jätte mycket.

Just nu så skiner solen och det är jätte myckigt. Och det är bilar i hamnen. Till midsommar så var det jätte jätte mycket bilar och båtar som var nere i hamnen. Midsommardag så skulle vi ut med båten. Vi kom ut och det gick bra. Men när vi kom ut på sjön så körde pappa. Och när han körde så blev vi andra blöta. Och det var int kul. Jag tycker att det är skönt att solen skiner. Så att man kan få sol på sig och bli brun. Också är det jätte skönt att bada. Jag har inte än badat i havet. Men det blir nog första gången idag. Jag blir nog svettig när jag ska hålla på med båten. Men det kommer endå att bli kul att hålla på med den. Kolla denna vidion med Måns Zelmerlöw. Jag tycker att Måns är jätte bra. Och han är min idol och kommer alltid att vara det. Jag älskar Måns Zelmerlöw.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Thank You. Och den är helt okej. Jag har lyssnat på det ett par gånger. Så man kan säga att jag kan det utantill, och det kan jag. Idag så fick jag också ett paket och i de så låg det två armband. För på midsomamr så hade vi baren en tävling och om man vann så fick man två armband. Och jag ocn en annan vann. För att jag blev av med ett och man fick två. Så nu fick jag ett nytt av den färgen som jag hade blivigt av med. Jag fick båda färgerna så nu har jag två gröna och en blå. Taack,Tack,Tack för paketet. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0