Har sommarlov nu^^


Tja!!
Jag kunde inte blogga igår. För jag var med två konpisar och vi hade jag kul. Också skulle jag packa till idag. För vi ska på spa. Och vi åkte om typ 30 minuter. Och jag har lite kvar att packa. Men det är inte så mycket. Idag så har vi ju skolavsluting. Och det var jätte kul. För nu så är det ju sommarlov. Och det har jag sett framemot jätte länge. Fast det känns inte som att det är sommarlov. För det regnar ute. Och det är riktigt tråkigt. Men vi ska ju på spa så då kommer vi ju inte att vara ute tror jag.

I morgon så fyller mormor år. Så Grattis till henne i förstått. Kan nog inte blogga imorgon. Men vi ska ut till mormor och fira henne imorgon. På Söndag så ska jag ut och shoppa med min kusin. Och det kommer att bli kul. Igår så fyllde min kusin Jenny 16 år. Så Grattis till henne i efterskått. Studenten som vi var på den 9/6-10. Var också rolig. Det var super god mat som vi fick. Vi var där inte så länge för att det var ju skola dagen efter. men det var endå kul. Idag så ska pappa på student. Men inte jag och mamma. Vi ska ju på spa. Det kommer att bli kul. En bild på dit vi ska idag.

Nu så lyssnar jag på Molly Sandén - Mitt liv är mitt. Och det är bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Kommer nog upp blider från idag när vi ska på spa. Om jag nu får ladda upp bilder på dom här på bloggen. Men det tror jag att jag får. Men nu ska jag packa. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Grattis till sommarlovet Rebecca! Njut av spa och ledighet!

EL HaKri

2010-06-11 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0