Har tränings värk nu^^


Tja!!
Idag så var det skola som vanligt. Gick till 14:30. Och sen hem och inte göra något. Typ kolla på tv. jag och pappa kanske ska ut och cyckla sen idag. För han har fått en ny cyckel. Men jag har tränings värk i mina ben. För igår kväll så var jag ute och sprang när det regnade ute. Och sen idag spå idrotten så hade vi triatlon. och så skulle vi cyckla 4 km. Sen simma två varv på en utsatt bana. Där man skulle ligga på rullbräder. Super jobbigt, och sen springa ett varv runt röda löparbanan. Så det var en jobbig idott idag.

Igår så var det jätte kul att vara i Lund. Kommer att minnsa det för en jätte lång tid framöver. För att det var så kul. Idag så slepper Erik Grönwall sin nya skiva. Och den heter"Somewhere Between A Rock And A Hard Place" och jag ska nog köpa den snart. För jag gillar Erik Grönwall. Han är en av mina idoler. Idag så ska jag, mamma och pappa till BC. Och handla mat till Lägret imorgon. Som jag inte ska med på. Så då blir det ingen Bakken på Söndag. Också ska vi kanske handla kläder till mig. För jag behöver nya. En bil på mig.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Crash And Burn. Och den är jätte bra. Ska åka och äta nu på BC. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0