Kungabröllop igår^^


Tja!!
Kunde inte blogga igår. För att vi flyttade ut tilll vår sommarstuga. På kvällen så skulle vi på kalas. Så jag har inte att blogga. Så idag så blir det ett tidigt inlägg. För vi ska köra och hämta vår båt som är i Vieberöd. Sen ska vi kanske sjösätta den. När vi kommer tillbacka med båten. Imorgon så åker mormor till Norge. Och Farmor och Farfar kommer ut hit. Jag tycker att det ska bli jätte skönt att man äntligen kan få åka ut på havet och kunna bada från båten. Men det är nog lite klat i vettnet nu. Men att bara hoppa i båten är en så otrolig härlig känsla.

Igår så var det ju kungabröllop. När Daniel och Viktoria gifte sig. Och jag kollade på det. Själva bröllopet var super fint. Och Viktorias kläning var jätte fin. Hur många kollade på Bröllopet? När jag och mamma kollade på det så satt hon och grät för att det var så fint tror jag. Jag såg bara fram till när dom skulle börja äta varmrätten till middag. Sen gick jag upp och kollade på film. Och somnade typ i filmer för att jag var så tröt. Iförgår när jag kollade på pippi så såg jag bara 10 minuter för sen så trötnade jag på att se det. Det är ju för småbarn. Och man är inte småbarn när man är 14år. Eller det tycket inte jag iallafall. På denna datorn så har jag typ inga bilder. Därför så får ni en vidio från när Erik Grönwall spelade live i kungsträdgården i Måndags. Hoppas att ni gillade den. Jag värkligen älskar den.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Timeless. Och den är jätte bra. Och det är inte så mycket ös i låten. Så man kan nog somna till den. När man är tröt. Jag har inte testat det, men jag kanske gör det nu i sommer. På fredag så är det midsommar. Och då ska vi typ vara 20 - 25 personer här ute. I vår sommarstuga. Och det kommer att bi kul. Man kanske då kan fråga pappa och han kanske kan köra en runda med båten. Om vi nu har sjösatt den. Man kan ju alltid hoppas. Men nu måste jag gå in och äta frukost, för jag har inte gjort det än. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0