Lägret var helt okej^^


Tja!!
I Torsdags så var jag ju på läger tills i dag. Och det var väl helt okej. Men jag sov inte över där. Och det var för att jag inte ville det. Bara så att ni vet om det. Efter att vi kom hem från lägret så har jag nästan bara varit hemma. Vid 18:00 så skulle vi till min lilla kusin som fyller 1 år idag, så grattis till henne. Det kommer nog inte att bli så långt inlägg idag. För klockan är ganska så mycket. Min tränings värk har gått över nu. Så det är bra.

På Söndag så ska jag och min bästis familj åka till Bakken. Och Bakken stavas faktiskt med två k. Bara så att ni inte tror att jag har stavat fel. Och jag ska ta med mig min kamra. Så det kommer nog upp någon bild här på bloggen. Så jag längtar jätte mycket tills des. Hoppas nu bara att der inte regnar när vi ska ditt. En bild på Erik Grönwall.

Nu så lyssnar jag inte på någon musik. För jag är lite tröt. Men jag har köpt Erik Grönwalls nya skiva. Och den är jätte bra. Ni borde höra den på Youtube eller på Spotify. Jag tycker att ni ska göra det. För Erik är jätte bra på att sjunga. Som jag skrev där uppe i inlägget så kommer det inte att bli långt idag. Föär jag är så himmla tröt. Somnade 01:00 idag och vankade 06:30. Så jag ska gå och lägga mig nu. För jag är så himmla tröt. Kommer ett längre inlägg imorgon tror jag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0