Såg Statstruck idag^^


Tja!!
Igår när vi var ute hos mormor så var det inte så kul. För helt plötsligt så fick jag inte sitta mer vid datorn för att jag har suttigt där i typ 2 - 3 timmar. Och jag hade saknat datorn när vi var i Båstad. Och jag vet faktiskt inte varför. Men nu så kan jag ju sitta vi min egen dator här hemma. Och det är bra. Det blir ett sent inlägg idag. För att jag har gjort ganska så mycket. Först så var vi ju ute i vår sommarstuga fram tills typ 11:00. Då pappa körde hem mig. För att ni kusin skulle hemta mig. För vi skulle åka och shoppa. Jag shoppade en kaldender som jag behöver nu till sommaren. Så så när hon lämnade mig här hemma, så åkte jag till famor. Och när jag kom hem därifårn så skulle vi åka och hyra film och köpa pizza. Så kollade jag på filmen som vu hyrde med två kompisar. Och vi hyrde Starstruck.Och den är jätte bra. Och mina kompisar gick typ hem för ungenför 30 minuter sedan.

Måns Zelmerlöw fyller 24år idag. Så Grattis till han. Igår så var vi ju i Kattvik. Och där vi jätte fint. Jag skulle kunda bo där. Så himmla fint var det där. Jag tycker att ni ska söka på Kattvik på google. Och ser hur fint det är där. Men det är bara vad jag tycker. Ni behöver inte göra det om ni inte vill. Jag har tängt att har en fråga. Behöver man blogga så mycket varje dag? Ni får gärna kommentera ert svar. Så att jag kan få lite kommenterer. För det är lika kul att få kommentarer. En bild på StarStruck.

Nu så lyssnar jag på Sterling Knight (Christopher Wilde) - StarStruck. Och den är jätte bra. Filmer som också heter StarStruck är bra. Ni borde se den. För jag tycker att den är värd att se. Men det ät vad jag tycker. Imorgon så är det första dagen på mitt sommarlov. Gud så skönt. Det blir ett kanske lite kort inlägg idag. För att jag måste gå och lägga mig nu. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag tycker att Vikhög är helt underbart, jag kan inte tänka mig att Kattvik är bättre än Vikhög.

/PA

2010-06-14 @ 10:17:39
Postat av: Anonym

Ha en superhärlig första sommarlovs dag.

Kramar M

2010-06-14 @ 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0