Erik Grönwall live^^


Tja!!
Idag så har jag varit med två kompisar och vi hade jätte kul. Vi sog på en film som är jätte bra. Och igår så såg vi ju på Starstruck. Och den är så himmla bra. Vi har lämnat till backa filme nu. Men man kan ändå se den. För den ligge ute på youtube. Så att man kan kolla. Och jag ska kolla. Men det blir efter att jag har gjort en movie maker. För jag ska göra en movie maker om hur det var när vi var på spa. Jo nu har jag laddat in bilderna på min dator. Och vissa är uppladdeade på bilddagboken. se ,så om ni har mig som vän på bdb. Så kan ni kolla på dom.

Just nu spelar Erik Grönwall live i kungsträdgården i Stockholm. Om ni vill kolla på det live så kan ni kolla på hanns blogg. Och där är: www.erikgronwall.se, han spelar mellan 20:00 - 20:45. Så det är 45 härliga menuter som man kan sitta och kolla på. Jag ska iallfall kolla der det efter att jag har bloggat. Bara så att ni vet. Imorgon så ska jag vara med en kompis. Och det kommer att bli kul. En bild på mig när vi var i Kattvik.

Nu så lyssnar jag på Ron Pope - A drop in the ocean. och den är ganska så bra. Så jag tycker att ni kan lyssna på den på youtube. Jag kommer aldrig att glömma hur det såg ut i Kattvik. Det var så himmla fint. Så jag tycker att ni ska ta och googla det. Så ser ni hur fint det är. Men nu så ska jag inte blogga mer. För innan jag börjar se på Erik så ska jag ta och dricka lite oboy. Som både han och jag gillar. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Jag är nyfiken på moviemakern från vårt spa. Jag vill jättegärna se den. Kram M

2010-06-15 @ 07:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0