Ska på kalas idag^^


Tja!!
Glömde att skriva igår att vi hade väldigt tur med vädret. Var sol nästan hela tiden. Super skönt var det. Idag så sov jag till 10:30. För jag var ganska så tröt igår. Sen så åkte jag och mamma till BC. För att handla en present till dom som vi ska brot till idag ikväll. Också ska mormor sova över här tills imorgon. Och i morgon så är det ju BAKKEN. Och jag längtar jätte mycket. Det blev ett gansla så långt inlägg igår. Hoppas att ni tycker att det ät kul att följa min bogg. Jag tycket att det är kul att så många läser min blogg, och kommenterar den. Fortsätt att göra det.  

Kläderna som jag köpte var från Only och Bikbok. Och jag är jätte glad för dom. Ska ha på mig ett linne och ett par shorts. Saker som jag köpte är: tre linnen (Vit, Röd och Blå) från Bikbok. Ett lite längre linne (Rosa) också från Bikbok. Två lite längre linne (Randit och Prikit) från Only. Och ett par jeans (Blåa) från Only. Och ett skärp (Svart) från Only. Och jag gillar alla mina kläder som jag köpte idag. På bilden så ser ni kläderna som jag köpte idag.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall's nya skiva. Och den är jätte bra. Ni borde lyssna på den på Youtube. Vid typ 18:00 så ska vi till mina kusiner för att deras mamma har fyllt år. Så vi ska fira henne. Grattis till henne också. Just nu så skiner solen. och det är jätte mysigt. Och innan idag så åt jag min första jordgubbe. Och det var jätte gott. Och nu så är det värkligen sommar. Och imorgon så ska jag och min bästis till BAKKEN. Det kommer att bli så himmla kul, längtar jätte mycket. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0