Ska till tandläkaren idag^^

Tja!!
Har inte skrivigt på länge här inne. Men det är för att jag har haft så mycket annan att göra. Också har vi bara internätt inne hos mormor. På midsommar så var min kusin och hennes kompisar där inne. Så då kunde jag inte blogga. Men gladmidsommar nu i efter hand. Jag hade det jätte bra på midsommar iallafall. Vi har fått sjösatt båten nu. Och i Lördags så var vi ute med den. Men det blåste lite eller ganske så mycket på havet. Så det stängte upp på oss som satt utte i båten. Men vi torkad ganske så snabbt efter det. Jag har inte kunnat använda datorn på en vecka. Så jag har ganska så mycket att ta igen nu. Just nu så är jag på mammas jobb. Och jag har inte att göra. Men jag och mamma ska snart åka. För att vi ska till tandläkaren idag. Så det var därför som jag fick följa med mamma idag på jobbet.

På Torsdag så ska Erik Grönwall gästa sommarlovsmorgon. Och jag ska ju så klart titta, för jag bara älskar Erik Grönwall. Jag lyssnar minst en gång om dagen på en av hans låter på den nya skivan. Jag brukar alltid kolla hans blogg när jag är inne på internätt. Och idag så fick jag reda på att han ska vara med i sommarlovsmorgon och jag belv jätte glad. Dom på sommarlovsmorgon har också sakt att Amy Diamond ska vara med. Och när hon är med då så ska jag titta. För mina idoler just nu är: Erik Grönwall, Amy Diamond, Måns Zelmerlöw och en handboll's spelare.

Just nu så lyssnar jag inte på någon musik för att jag vill inte störa någon när dem sitter och jobba. Ute i vår sommarstuga så har vi nu satt upp stutsemattan. Och jag kan faktiskt nästan slå en vålt. Jag behöver bara träna lite med. Jag håller också på med att skriva en historia ute i vår sommarstuga. Och den handlar om Amy Diamond. Och jag tycker faktiskt att den är ganska så bra som jag själv skriver. Men jag kan inte skriva mer. För att jag och mamma ska snart åka. När hon kommer tillbaka från sitt möte. Hopaps att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0