Sommarlov i en vecka nu^^


Tja!!
Idag så har jag faktiskt inte gjort något. Jag har bara kollat på tv. Det är typ allt. Så jag tängte att jag skulle blogga lite nu. För jag har inte att göra. Ikväll så ska jag ner till Farmor och Farfar. det ska väl bli kul. Jag kanske ska sova över där. Men jag vet inte rikigt om jag ska göra det. Så jag får se. Nu så har jag haft sommarlov i en vecka. Det känns sönt. Igår så var det ju värkligen en sommar dag. Eller var säger ni? Jag tyckte att det var en rikig sommar dag igår. Jag fick typ nyss reda på att båten är klar. Det är ju jätte kul tycker jag.

Just nu så är det soligt men lite blåsigt ute. Men det känns ändå lite som sommar. Jag fick bara sån lust att kolla på pippi nu. Jag vet inte varför. Men det var jätte längesenda. Mobba mig inte nu för att jag kommer att kolla på en pippi film. Jag har så himmla tråkigt nu. Jag trot att det är därför som jag sätter mig och kollar på en film. Men efter att den är klar så ska jag nog gå ner till farmor och farfar för att få lite lunch om dom kan bjuda på det. Jag hoppas det. En bild på Erik Grönwall.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Somewhere between a rock and a hard place. Och jag tycker att ni kan lyssna på den. Movie makern som jag började på igår när nästan klar. Ska bara lägga in lite fler bilder. Och det är med en låt i movie makern och det är just den låten som jag lyssnar på nu. och den är jätte bra. Som ni kanske ha märkt så gillar jag Erik Grönwall jätte mycket. Ni kan ju kolla in hanns blogg: www.erikgronwall.se, den bloggern är väldigt bra tycker jag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0