Student idag i Lund^^


Tja!!
Igår så var jag på student så att jag kunde inte blogga. Förlåt för det. Igår så var vi på bio. Och det var kul. Sen efter det så åkte jag till Studenten som vi skulle till. Och det var jätte trevligt där också. Vi kom hem vid 22:10. Så det blev sent om jag skulle blogga. Men nu så bloggar jag. Och just nu så är jag med Inez. Och vi har kul. Och hennes blogg är: http://inezs.blogg.se/. Och jag tycker att ni ska kolla på hennes blogg. För att den är bra. Idag så ska jag på student igen. Men det är inte till samma som vi var hos igår. Och det kommer att bli kul. En bild på mig.  

På Fredag så slutar vi skolan. och det kommer att bli kul. Så himmla skönt med sommerlov. Och på mitt sommar lov så ska jag göra mycket. Men nu måste jag sluta blogga. För vi ska snart åka. Bloggar mer imorgon om det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0