The sims 2^^


Tja!!
Igår så fixade jag med båten och den blev jätte bra. Idag så har jag också fixat med båten. Och jag blev nyss klar med målandet. Jag skulle måla under sidan av båten. Och nu har jag ganska så ont i ryggen. Det är för att jag har fått böja mig ner som mycket och länge. Visa har undrat var det ät för båt. jo, det är en båt som jag och min famlij och mina kusiner har fått låna den. Mina kusiner fick låna den först och så använde dom den typ en gång. Så efter att jag hade sett en film så ville jag också ut och köra med den sån båt. Jag viste att vi hade en båt och att den låg nere i marken. Ja så det är där ifrån som jag nu har fått låna båten. Idag så har jag också spelat the sims 2. Och det var så längesendan som jag spelade. Men det var lika kul. På Fredag så ska pappa har några jobbar kompisar här ute. Och på Lördag så ska mamma har några kompisar här ute. Så jag vet inte om jag hinner att blogga. Men jag får se, kanske så hinner jag.

Imorgon så ska Erik Grönwall vara med på sommarlovsmorgon i malmö. Och jag ska så klart kolla. Om ni vill veta mer om Erik Görnwall eller kolla hans blogg så kan ni gå in på: www.erikgronwall.se, jag kollar hans blogg typ dagligen. Och jag blir alltid lika glad när han skriver något nytt. Hoppas att ni kommer att kolla. Om ni inte kan så kan man nog kolla den på weben.För några veckar sedan så var Eric Saade med i sommarlovsmorgon. Och jag tittade då också. Ocj jag tycket att han också var bra. Men Erik Grönwall än mycket, mycket bättre tycker jag iallafall. Vidion som jag visade igår här på bloggen. Tycker jag är jätte bra. Jag som har Måns Zelmerlöw som idol viste faktiskt inte att han hade sålt resor. Men det var kul att jag fick reda på lite som jag inte visste.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Crash and burn. Och den är bra såklart. För att Erik bara är så himla bra. Gud vilken tur tycker jag att han sökte till idol. Och att han vann. Jag ville att han skulle vinna. Och när jag fick höra att det var Erik som hade vunnigt (stavas?) så blev jag jätte glad. Så jag hoppade upp och ner i soffan. Gud vilken tur Erik har haft. Och att det har gått så bra för han. Jag tycker att det har gått jätte bra för han. Och att det är kul att det går så bra för han. Idag så blir det ett kort inlägg. Eller det bror på vad man tycker jag tycker att detta är inte jätte kort men heller inte jätte långt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0