Var i Lund idag^^


Tja!!
Idag så var det skola som vanligt. Och det var ganska så tråkigt. Men Movie Makern som jag visade på matten. Blev jätte bra. Vi räknade faktiskt ingen matte idag. Utan vi spelade kort istället. Och det var helt okej för mig. Idag i skolan så hade vi fisk till middag iskolan. Och det var jätte gott. Men jag var lite hungrig när jag kom hem. För vi slutade 15:30. Och det är ganska så jobbigt att sluta så sent.

Det var jätte kul i Lund idag. Kan inte fatta att det var sista gången som jag träffade han på typ två år. Vi skulle till Lund för att träffa någon som vi känner där. För att han ska åka till Tyskland i sommar. Och det är till det som jag har längtat så mycket till. Och jag ville att han skulle singnera lite saker till mig. Och det gjorde han. Och jag är jätte glad över det. Men det är lite tråkigt att han ska åka. Men det är en jätte chans för han. Så jag hoppas att det går bra för han i Tyskland. Mamma och pappa har sakt att vi ska åka ner och kolla på han. När han spelar där nere. Och det kommer att bli kul. En bild på mig. Inte så fin.

Nu så lyssnar jag på Christopher Wilde - Hero. Och den är väl helt okej. jag tycker att ni kan lyssna på den. Men om ni inte vill det så behöver ni inte det. Men det hade också varigt kul om ni kunde kommentera lite oftare. För jag tycker att det är kul att svara på kommentarer som jag får av er. Imorgon så ska vi ju kolla på spex. Och det ser jag fram emot. Men jag längtar inte till idrotten för där ska vi ha triatlon. Och det kommer att bli jobbigt. Så jag ska nog gå ut och springa en runda nu. Och efter det så ska jag ta ett stort glas Oboy. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag. 

Kram Rebecca   

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0