Var jätte kul igår^^


Tja!!
Var på Bakken igår. Och det var jätte kul. Men det var inte så kul när vi fasnade i en stor karusell. Och det var jätte läskigt. Också fick vi gå ner för hela bergodalbannan. Och det var lite läskigt. Men vi är nog dom enda som har gjort det. Fast det var endå ganska så coolt. och jag åkte den karusell som jag blev jätte blöt av. Och det var inte så kul. Men det torkade fort igen. Bara så att ni vet så publicerar jag alla kommentarer som jag får. Så det betyder att man kan se dom här på bloggen. Men jag vill att ni ska fortsatta att kommentera min blogg.

Idag så skulle jag till tandläkaren. Och det är inte så kul att gå till tandläkaren. men det jag faktiskt bra där idag. och sen så kom jag tillbaka till skolan vid 12:25. Och då så hade vi en lek. Och den var jäte rolig. och sen efter så slutade vi efter matten. Och vissa fick sluta 14:00 och andra fick sluta vid 14:30. Jag fick sluta 14:10. Imorgon så ska jag på utflykt med skola. Och det kommer att bli kul. En bild från Bakken igår.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Stay My Baby. och den har jag lyssnar på ganska så många gånger. Så jag kan typ det utantill. Det kommer inte att bli så långt inlägg. För jag måste göra läxan snart. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0